مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-04اجتماعي

نیازمند 3 ایستگاه رصد ریزگردها در گیلان هستیم/ کاهش 27 درصدی بارندگی ها


مدیرکل هواشناسی گیلان، پایش آلایندگی هوا را بر عهده سازمان حفاظت محیط زیست دانست و اظهار کرد: اداره کل هواشناسی استان با نصب سنجنده های لازم در مناطق جلگه ای در رصد و پایش ریزگردها مشارکت دارد لذا حداقل به سه ایستگاه رصد نیاز داریم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، پایش آلایندگی هوا را بر عهده سازمان حفاظت محیط زیست دانست و اظهار کرد: اداره کل هواشناسی استان با نصب سنجنده های لازم در مناطق جلگه ای در رصد و پایش ریزگردها مشارکت دارد لذا حداقل به سه ایستگاه رصد نیاز داریم.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، لنگرود را جزو شهرستان های با اهمیت اقلیمی در استان گیلان دانست و اظهار کرد: به دلیل واقع شدن شهرستان لنگرود در منطقه جلگه ای و کوهستانی، توسعه شبکه ایستگاه های هواشناسی ضرورت دارد.

وی با اشاره به افتتاح ایستگاه اقلیم شناسی شهرستان لنگرود با پنج سنسور و بالغ بر 500 میلیون تومان اعتبار طی سال گذشته، افزود: امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم سنسورهای جدیدی به این ایستگاه اضافه کنیم؛ به ویژه سنسور اندازه گیری و سنجش برف تا بتواند ارتفاع برف را به صورت خودکار اندازه گیری کند و اطلاعات آنلاین را در اختیار نقشه های هواشناسی کشوری و جهانی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند 3 ایستگاه رصد ریزگردها در گیلان هستیم/ کاهش 27 درصدی بارندگی ها

نیازمند 3 ایستگاه رصد ریزگردها در گیلان هستیم/ کاهش 27 درصدی بارندگی ها